Sunday, September 19, 2010

19092010 Happy Anniversary Syg..I LOVE U so muchhhhhhh


Hari ini adalah satu lagi hari yang paling happy for me..why eh???
hmm..today 19/09/2010 adalah anniversary me and ellyas yang ke-5 bulan..walaupon usia percintaan kami baru 5 bulan tapi me dapat rasa yg cinta kitorang sangat mendalam..Yeah so deep okay..I never feel so IN LOVE like this sebelum nie tau..I never thought he gonna be so serious like this and really want to make it happen..thanks sayang..I LOVE U so muchhh..

Why I'm so happy today?? hmm.. I got my special anniversary gift la today..hadiah yg sangat2 berharga for me..hadiah yang akan menjadi sejarah dan tidak mungkin akan dilupakan..hadiah yang dinanti-nanntikan oleh semua orang dalam hidup..hadiah yang membuatkan hidupku lebih bermakna dan bahagia..rasa macam x percaya je yang semua ini akan menjadi kenyataan syg..

Hadiah yang di maksudkan nye ialah...."Tanda Ikatan akan terjalin antara kami"
Hari ini ellyas menunaikan janji nye pada ku..sebuah tanda yang akan menentukan kan masa depan kami berdua..

Hari ini ellyas bersama his family datang merisik me...:)
Ini bermakna Selepas ibunye menyarungkan cincin ke jari manis ku ini ellyas akan menjadi bakal tunangku..Perjanjian antara keluarga telah dibuat dan insyallah pada 5th nie secara rasminye ellyas akan menjadi tunangku..Ya Allah Ya Tuhan ku..kau berkatilah hubungan ku dengan ellyas..Amin..



No comments:

Post a Comment

JuSt Liana

JuSt Liana