Tuesday, December 14, 2010

Sejarah 14122010


Today is my birthday and what a big surprise nak dijadi kan citer arini dalam sejarah I have to naik public transport to office..huhuhu..da la on my b'day pon kena keje( cuti da abes huhu)..

hmm..wake up with sweet word "Happy Birthday My Love" but ntah camne kunci kete bole plak hilang arini..giler kelam kabut pagi tadi..muka happy tetiba bertukar ketat jek td..so nak x nak have to la naik LRT n Bus to office..tapi cool gak sbb this is my 1st time gie keje naik public transport..agak excited gak la..not so bad la..hehe..

and the best part is..me berjaya paksa "my love ellyas" teman kan gie sama2 naik LRT straight ke bukit jalil dgn alasan "it's my 1st time n i takut n x tau camne nk naik LRT" hahaha..berjaya kot trick tue..so dapat la ellyas spend more time with me(sempena my b'day kan) dalam Putra LRT and Star LRT..thx syg..thx for teman kan and teach me..i know u love me and yes i love u more syg..

p/s: hopefully balik keje nie u can fetch me at my office eh syg.. :)

No comments:

Post a Comment

JuSt Liana

JuSt Liana