Monday, June 14, 2010

BuSy WeeKeND..InTeReStiNG WeEkeNd..


11 june 2010 until 13 june 2010 adalah minggu yg mencabar dan paling menarik skali..


hurm...ape yg menarik dan mencabar sgt tue eh..okay 11 june 2010 adalah tarikh keramat untuk seluruh dunia sebenarnye..ye tarikh itu lah di mana World Cup yg ditunggu2 setiap 4 tahun skali oleh hampir seluruh penduduk dunia kn..nak kita sedapkn citer orang kata tarikh nie la mula nye demam..dan tanpa disangka-sangka aku pon boleh terjebak demam gak aritu..tapi aku btol2 punye demam..bukan demam bole der..


piala yg di rebut2..

opening ceremony



pada tarikh keramat tue jugak la my love ellyas gi outstation kat batu pahat..aduiii dah la demam..power lak xde..huhu..memang lemah la seluruh badan..



me..demam la


Tapi naseb baik la hujung minggu tue penuh dgn world event kan..walaupon aku layan tgk opening ceremony world cup sorang2 dgn badan yg panas2 kan..hah nie baru btol orang kata demam bola..hahaha..lepas tgk ceremony aku pon tgk 1st game South Africa Vs Mexico..

kick off game South Africa Vs Mexico



hurm hari ahad lak 13 june aku layan lak F1 Canada..walaupon my hero x memang..tapi layan gak la tgk si hamilton tue naik podium lagi..





Congrat Hamilton

kira weekend aku nie menarik gak coz 2 hari cuti aku asyik terperam jek kat dlm bilik der..layan bola..layan F1..layan bola lagi..heheh

this is my Hero Shumi..hehe

anyway...it's nice weekend walaupon aku kesunyian..hehehe..


No comments:

Post a Comment

JuSt Liana

JuSt Liana