Thursday, January 27, 2011

Makan2 @ Gethering..at Axis Ampang


I still remember this joyfull gethering during last Ramadhan..i shud buat this entry long time ago but dont know la how bole miss plak this pictures..

hmmm...let's story sket bout this Gethering..sebenarnye this gethering kitorang buat masa bulan puasa aritu kat Axis Mall Ampang.

kat bawah nie semua my gang's gurl kat Astro dulu..start from left k..
blue shirt tue my ex TL : Ms Zaleha, nest to her is Yusliza then me la..next to me Aishah,Zura and Kartina Yang Ahmad a.k.a Kart..


Go Gurl Go
enjoy the Food eh.. Siakap Stim..sedap woo so stim..
Siakap Sweet Sour..nice..
hmmm Sambal Udang Petai
my favourite Udang Goreng Tepung..
Wahhh Kailan Ikan Masin
Yum..Yum..Ayam Masak Halia
and kap kung kap..Tomyam Kung..nice rite..
me and my love ellyas..
at 1st time he been introduce to my beloved gurl's fren..
me..
love u syg..
me..Aishah and her Son..
Kartina Yang Ahmad n Liza
Kart's Family..
Zura's Family
cute nye baby kak Zaleha nie..
Zaleha's family
snap..snap..
waiting for berbuka..
peace!!!
Big family

love u all..

No comments:

Post a Comment

JuSt Liana

JuSt Liana