Sunday, October 24, 2010

Hantaran Pertunanganku..

Ehee..this is my Hantaran for my "Engagement day" done personaly by my Sister Ida..
hmmm..i like it so much..the decoration is about "Bird in the Garden".. sesuai sgt ala2 merpati 2 sejoli gitu..hehehe..pemilihan colour pon so sweet..pink,white and green..overall me sangat berpuas hati dengan hasil kerja my sister nie..thx Ida its so sweet n nice and u done a very good job..hehehe..

ini lah hasil nye..
so sweet and chantek giler..suke nyeee...:)
Hantaran for Chocolate..pkai Tobleron ek..hehe
sweet like chocolate :)
so nice..
Hantaran for Baju Nikah
Gubahan yg sungguh Cantek kan..Simple and Sweet..

Sirih Junjung
nicenice...
this is my favourite..Hantaran Buah..
idea yg pelik tapi sangat menarik..
ye..buah kiwi..konon telur burung dlm sarang la tue..
Hantaran for Cake
ehee..i used Cupcake Chick
and last but not least..Hantaran PS3
my sister kata this one hantaran mewah..hehe
she said this one paling susah nak decorate..yelah besar mane plak la menda nie kan..

but yet she done a very good job..so niceeeee....:)

p/s- my Sister Ida planing nak buat Bissness "Buat Hantaran" nie..so sesiapa yg berminat nanti bole la order ngan dia eh..

No comments:

Post a Comment

JuSt Liana

JuSt Liana