Thursday, September 30, 2010

Hantaran Kawin My Brother

herewith is my brother hantaran kawin..decoration semua dibuat oleh my sister Ida..hmm dia mmg creative and suka buat stuff2 hantaran camni..hasil kerja dia memang superb and cantek k.

this time hantaran from ourside(pihak lelaki) theme colour pink and she use all fresh flower..decoration yang sangat sweet,glam,feminine and sgt cantek..caya la Ida,FYI my engagement nanti pon Ida yg akan buat semua my hantaran..she so good in this and bercadang nak bukak business "Hantaran Pengantin" katanye..hmm..sape2 nk buat tempahan hantaran bole la order kat dia nnt eh..hehehe

love the colour..so sweet..
antara hantaran from my brother to pengantin perempuan
set barang kemas..katenye set nie harga mencecah 10k tau..


satu set Blackberry Bold2..sorang satu k..utk pengantin pompuan colour putih n black for my brother..
nie plak sirih junjung yg my sister Ida buatkan..cantek tak?
untuk pengantin perempuan lagi..Handbag & Purse Coach..harga yg ini plak more than 2k..
Perfume from CK
Telekung
nie plak paling pelik k..seluar Jeans AX and Shirt AX..harga yg ini pon dalam 1k..
Sejadah and Al-Quran
Blackberry
Chocolate
Set barang kemas from habib
Cek hantaran kawin 15,000
AX










nie plak Hantaran dari pihak perempuan for my brother
Kasut dari Bonia
perfume CK
Wallet n Belt Bonia
Al-Quran
Blackberry set Sluar Jeans n Shirt from Guess
Sejadah
cincin
Potpuri

sirih junjung

1 comment:

JuSt Liana

JuSt Liana